19 października 2011 r. w restauracji „Nad Zielawą” w Wisznicach partnerzy projektu „Dolina Zielawy ponadlokalną marka na gospodarczej mapie Lubelszczyzny” spotkali się na konferencji „Dolina Zielawy – inwestycje w krainie ziół”. Krzysztof Chilczuk wójt gminy Podedwórze, Piotr Dragan wójt gminy Wisznice, Krzysztof Bruczuk wójt gminy Sosnówka, Dariusz Łobejko wójt gminy Jabłoń i Kazimierz Weremkowicz wójt gminy Rossosz oficjalnie otworzyli konferencję i przywitali obecnych uczestników spotkania
Na konferencji obecni byli inwestorzy działający na terenie pięciu gmin, biznesmeni oraz media z województwa lubelskiego. W konferencji uczestniczył również Tadeusz Łazowski starosta bialski oraz radni i pracownicy obsługujący projekt w partnerskich gminach.
Celem organizowanej konferencji było poznanie propozycji oraz nowych partnerów w biznesie.
O współpracy samorządów Doliny Zielawy opowiedział Krzysztof Chilczuk wójt gminy Podedwórze, która jest liderem projektu. Tomasz Zalewski przedstawił etapy kampanii promocyjnej Doliny Zielawy, mówił o powstałych folderach, płytach i reklamie jaka pojawiała się na bilbordach w dużych miastach poza województwem lubelskim, a także o reklamach o Dolinie Zielawy jakie ukazywały się w prasie ogólnopolskiej i w magazynie pokładowym Kaleidoscope wydawanym przez Polski Linie Lotnicze LOT.
Pierwszą prelekcję wygłosiła Agata Patoleta z Kancelarii Synergia przybliżając zebranym temat: „Marka obszaru Dolina Zielawy. Założenia strategiczne i wnioski z badań”. O promocji produktu Doliny Zielawy mówił Piotr Franaszek Dyrektor Departamentu Promocji, Turystyki i Współpracy Zagranicznej Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie, temat prelekcji : „Dolina Zielawy – wpisanie w promocję i rozwój marki Lubelskie”.
Kolejną prelekcję „Możliwości inwestycyjne i kierunki rozwoju regionu” wygłosił Robert Ziarek kierownik Oddziału Funduszy Europejskich Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie.
Po wygłoszonych prelekcjach przyszedł czas na dyskusje i refleksje podczas wspólnego obiadu.
Każdy z uczestników otrzymał materiały promocyjne o Dolinie Zielawy, w zestawie znalazły się: katalog inwestycyjny i katalog marki, teczka, notes, długopis a także filiżanka z logo Doliny Zielawy.
Wszystkim uczestnikom konferencji dziękujemy za obecność na tym ważnym dla Doliny Zielawy wydarzeniu.
{phocagallery view=category|categoryid=83|imageid=0|limitstart=0|limitcount=6| detail=1|displayname=0|displaydetail=0|displaydownload=0}