RPO przed 2014
SPOT
{flv}spot{/flv}
W Krainie Ziół warto inwestować
19 października 2011 r. w restauracji „Nad Zielawą” w Wisznicach partnerzy projektu „Dolina Zielawy ponadlokalną marka na gospodarczej mapie Lubelszczyzny” spotkali się na konferencji „Dolina Zielawy – inwestycje w krainie ziół”. Krzysztof Chilczuk wójt gminy Podedwórze, Piotr Dragan wójt gminy Wisznice, Krzysztof Bruczuk wójt gminy Sosnówka, Dariusz Łobejko wójt gminy Jabłoń i Kazimierz Weremkowicz wójt gminy Rossosz oficjalnie otworzyli konferencję i przywitali obecnych uczestników spotkania
Na konferencji obecni byli inwestorzy działający na terenie pięciu gmin, biznesmeni oraz media z województwa lubelskiego. W konferencji uczestniczył również Tadeusz Łazowski starosta bialski oraz radni i pracownicy obsługujący projekt w partnerskich gminach.
Celem organizowanej konferencji było poznanie propozycji oraz nowych partnerów w biznesie.
O współpracy samorządów Doliny Zielawy opowiedział Krzysztof Chilczuk wójt gminy Podedwórze, która jest liderem projektu. Tomasz Zalewski przedstawił etapy kampanii promocyjnej Doliny Zielawy, mówił o powstałych folderach, płytach i reklamie jaka pojawiała się na bilbordach w dużych miastach poza województwem lubelskim, a także o reklamach o Dolinie Zielawy jakie ukazywały się w prasie ogólnopolskiej i w magazynie pokładowym Kaleidoscope wydawanym przez Polski Linie Lotnicze LOT.
Pierwszą prelekcję wygłosiła Agata Patoleta z Kancelarii Synergia przybliżając zebranym temat: „Marka obszaru Dolina Zielawy. Założenia strategiczne i wnioski z badań”. O promocji produktu Doliny Zielawy mówił Piotr Franaszek Dyrektor Departamentu Promocji, Turystyki i Współpracy Zagranicznej Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie, temat prelekcji : „Dolina Zielawy – wpisanie w promocję i rozwój marki Lubelskie”.
Kolejną prelekcję „Możliwości inwestycyjne i kierunki rozwoju regionu” wygłosił Robert Ziarek kierownik Oddziału Funduszy Europejskich Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie.
Po wygłoszonych prelekcjach przyszedł czas na dyskusje i refleksje podczas wspólnego obiadu.
Każdy z uczestników otrzymał materiały promocyjne o Dolinie Zielawy, w zestawie znalazły się: katalog inwestycyjny i katalog marki, teczka, notes, długopis a także filiżanka z logo Doliny Zielawy.
Wszystkim uczestnikom konferencji dziękujemy za obecność na tym ważnym dla Doliny Zielawy wydarzeniu.
{phocagallery view=category|categoryid=83|imageid=0|limitstart=0|limitcount=6| detail=1|displayname=0|displaydetail=0|displaydownload=0}
Promocja projektu „Dolina Zielawy” ponadlokalną marką na gospodarczej mapie Lubelszczyzny”
Promocja projektu „Dolina Zielawy” ponadlokalną marką na gospodarczej mapie Lubelszczyzny”
-
Strona internetowa informująca o Regionalnym Programie Operacyjnym Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013
http://www.rpo.lubelskie.pl www.lawp.lubelskie.pl
Projekt dofinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa
Lubelskiego na lata 2007-2013.
Oś Priorytetowa II: Infrastruktura ekonomiczna
Działanie 2.4: Marketing gospodarczy/schemat B
-
Nazwa projektu:
„Dolina Zielawy” ponadlokalną marką na gospodarczej mapie Lubelszczyzny.
-
Nazwa beneficjenta:
Gmina Podedwórze
Podedwórze 44
21-222 Podedwórze
tel. 83 379 50 01 fax 83 379 50 08
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
powiat parczewski
województwo lubelskie
-
Opis projektu:
Realizacja projektu będzie podzielona na trzy części.
I. W pierwszej części zostanie opracowana strategia marki „ Dolina Zielawy”.
Zaplanowano w niej:
-
Przeprowadzenie zestawu badań analitycznych ( jakościowych i ilościowych)
-
Przygotowanie strategii marki i połączonego z nią systemu identyfikacji wizualnej na podstawie w/w badań i konsultacji społecznych.
II. Druga część polegała będzie na stworzeniu kompleksowego systemu obsługi inwestora i
obejmie następujące działania:
-
Opracowanie kompleksowej oferty inwestycyjnej całego obszaru „ Dolina Zielawy” w ramach jednego dokumentu opracowanego przez zewnętrznych ekspertów.
-
Budowa serwisu internetowego, który będzie podstawą systemu i będzie zawierał przygotowaną jedną kompleksową ofertę całego obszaru.
III. Trzecia część obejmie spójną kampanię informacyjno – promocyjną, która zostanie
przygotowana na podstawie strategii marki i obejmie dwie zasadnicze grupy działań:
-
Przygotowanie kampanii:
-
Przeprowadzenia kampanii, w tym:
-
Emisja spotów reklamowych na telebimach 9 wybranych miast Polski
-
Wydanie folderu marki
-
Wydanie folderu inwestycyjnego
-
Udział w 3 imprezach targowych
-
Publikacja artykułu promocyjnego piśmie PLL LOT „Kalejdoscope” o zasięgu ogólnoświatowym
-
Publikacja cyklu 8 artykułów sponsorowanych w prasie ogólnopolskiej
-
Organizacja konferencji dla inwestorów połączona ze spotkaniem z mediami, na której zostaną zaprezentowane efekty projektu i oferta obszaru zarówno inwestycyjna jak i turystyczna.
Strona 2 z 4