Nowy harmonogram dyżurów NPP NPO Mediacja 2020
W związku z zagrożeniem koronawirusem oraz w trosce o zdrowie Wasze i osób udzielających porad, nieodpłatna pomoc prawna, nieodpłatne poradnictwo obywatelskie i mediacja od dnia 16 marca 2020 r. do odwołania są świadczone wyłącznie za pośrednictwem środków porozumiewania się na odległość (telefon, e-mail – jeśli w czasie rozmowy telefonicznej okaże się to konieczne), według poniższego harmonogramu.
Poradę może uzyskać każda osoba fizyczna, która nie jest w stanie ponieść kosztów odpłatnej pomocy prawnej.
O przywróceniu możliwości udzielania porad osobiście w punktach zostaniecie Państwo poinformowani odrębnym komunikatem.
Informacja Kierownika Wydziału Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska Starostwa Powiatowego w Parczewie
W związku z sytuacją zagrożenia epidemicznego COVID-19 inspektor ds. leśnictwa Tadeusz Haponiuk do 10 kwietnia nie będzie prowadził bezpośredniej obsługi interesantów oraz dokonywał czynności legalizacji drewna. W sprawach pilnych proszę o kontakt 502 930 456
Z poważaniem
Krzysztof Robak
Kierownik Wydziału
Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska
Starostwa Powiatowego w Parczewie
tel. 83 355 15 98
INFORMACJA WOJEWODY LUBELSKIEGO z dnia 25 marca 2020 r.
Na podstawie art. 46 ust. 6 ustawy z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (Dz. U. z 2019 r. poz. 1239, z późn. zm.) informuję o ograniczeniach, obowiązkach i nakazach wynikających z rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 24 marca 2020 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii (Dz. U. poz. 522).
OGŁOSZENIE
Na podstawie § 8 ust. 1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 13 marca 2020 r. w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu zagrożenia epidemiologicznego (Dz. U. poz. 433),
w trosce o bezpieczeństwo i zdrowie obywateli
Urząd Gminy Podedwórze informuje, że do odwołania nie będzie osobiście przyjmować interesantów.
Proponujemy w tym czasie kontakt telefoniczny lub z wykorzystaniem narzędzi komunikacji elektronicznej (ePUAP lub e-mail)
W wyjątkowych sytuacjach interesanci przyjmowani będą po uprzednim telefonicznym umówieniu wizyty.
Dane kontaktowe do pracowników urzędu i Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
1. Sekretariat: 83 379 50 11
2. Wójt Gminy: 83 379 50 11; 508 325 081
3. Sekretarz Gminy: 83 379 50 01; 505 020 109
4. Skarbnik Gminy: 83 379 50 25
5. USC : 83 379 50 38
6. Podatki: 83 379 51 85
7. Rolnictwo, ochrona środowiska: 83 379 52 27
8. Księgowość; 83 379 50 29
9. Informatyk: 83 379 50 34
10. GOPS: 83 379 50 37