INFORMACJA
na temat warunków zgłaszania do właściwej jednostki powiatowej AR i MR, w przypadkach kiedy w stosunku do upraw, które uległy zniszczeniu w wyniku wystąpienia klęski żywiołowej, producent rolny występował o płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego oraz niektórych płatności w ramach PROW 2014-2020
INFORMACJA dotycząca składania wniosków akcyzowych!
W związku z rozpoczynającym się II okresem przyjmowania wniosków o zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej
Urząd Gminy Podedwórze informuje,
iż wypełnione wnioski wraz z fakturami VAT (wniosek i faktury za okres 01.02 – 31.07.2020 r. winny być spięte; w przypadku konieczności posiadania przez rolnika oryginału faktury będzie on zwracany po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu) należy składać w wyznaczonym do tego miejscu na parterze Urzędu Gminy w okresie 03-31 sierpnia 2020 r.
W związku z obowiązującym do odwołania komunikatem Wójta Gminy Podedwórze z dnia 21 lipca 2020 r. Urząd Gminy Podedwórze ma zawieszoną bezpośrednią obsługę interesantów.
W razie konieczności bezpośredniej obsługi realizowana ona będzie z zachowaniem zasad bezpieczeństwa tj.:
- konieczność zakrywania ust i nosa,
- zachowanie odległości,
- dezynfekcja rąk przy wejściu do Urzędu.
W przypadku pytań należy kontaktować się w pierwszej kolejności telefonicznie (tel. 83 379 51 85 – Marlena Łuszczyk).
Nowa strona Gminnej Biblioteki Publicznej w Podedwórzu
Zasady składania wniosków
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Podedwórzu informuje, że wnioski o Dobry Start (300+ ) można złożyć w następującej formie:
elektronicznej – od 1 lipca 2020 r. do 30 listopada 2020 r.
tradycyjnej(papierowej) – od 1 sierpnia 2020 r. do 30 listopada 2020 r.