INFORMACJA dotycząca składania wniosków akcyzowych!
W związku z rozpoczynającym się II okresem przyjmowania wniosków o zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej
Urząd Gminy Podedwórze informuje,
iż wypełnione wnioski wraz z fakturami VAT (wniosek i faktury za okres 01.02 – 31.07.2020 r. winny być spięte; w przypadku konieczności posiadania przez rolnika oryginału faktury będzie on zwracany po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu) należy składać w wyznaczonym do tego miejscu na parterze Urzędu Gminy w okresie 03-31 sierpnia 2020 r.
W związku z obowiązującym do odwołania komunikatem Wójta Gminy Podedwórze z dnia 21 lipca 2020 r. Urząd Gminy Podedwórze ma zawieszoną bezpośrednią obsługę interesantów.
W razie konieczności bezpośredniej obsługi realizowana ona będzie z zachowaniem zasad bezpieczeństwa tj.:
- konieczność zakrywania ust i nosa,
- zachowanie odległości,
- dezynfekcja rąk przy wejściu do Urzędu.
W przypadku pytań należy kontaktować się w pierwszej kolejności telefonicznie (tel. 83 379 51 85 – Marlena Łuszczyk).
Nowa strona Gminnej Biblioteki Publicznej w Podedwórzu
Zasady składania wniosków
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Podedwórzu informuje, że wnioski o Dobry Start (300+ ) można złożyć w następującej formie:
elektronicznej – od 1 lipca 2020 r. do 30 listopada 2020 r.
tradycyjnej(papierowej) – od 1 sierpnia 2020 r. do 30 listopada 2020 r.
INFORMUJEMY O ZMIANACH W FUNDUSZU ALIMENTACYJNYM W NOWYM OKRESIE ŚWIADCZENIOWYM 2020/2021
Świadczenia z funduszu alimentacyjnego przysługują w okresie świadczeniowym trwającym od 01.10.2020 r. do 30.09.2021 r., jeżeli dochód rodziny w przeliczeniu na osobę w rodzinie nie przekracza kwoty 900 zł.
Komunikat Wójta Gminy Podedwórze
W związku z pojawieniem się w okolicy przypadków koronawirusa, informuję, że z dniem 21 lipca 2020 roku wznawiam zawieszenie bezpośredniej obsługi interesantów w Urzędzie Gminy Podedwórze oraz Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej.
Sprawy pilne i nie cierpiące zwłoki można załatwiać pod numerem telefonu: 83 379 50 11 lub mailowo na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .
Budynek Urzędu Gminy będzie zamknięty dla osób z zewnątrz, aż do odwołania.
Interesanci w sprawach z zakresu aktów stanu cywilnego będą przyjmowani jedynie w sytuacjach, które tego wymagają i po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym pod numerem telefonu: 83 379 50 38.
Powyższa decyzja ma na celu zminimalizowanie ryzyka zakażenia koronawirusem i bezpieczeństwo mieszkańców, pracowników i osób przebywających na terenie naszej Gminy.
Nr telefonów kontaktowych:
Wójt, Sekretariat- 83 379 50 11
Sekretarz Gminy- 83 379 50 01
Skarbnik Gminy- 83 379 50 25
Podatki- 83 379 51 85
Inwestycje, Mienie- 83 379 52 27
Księgowość- 83 379 50 29
GOPS- 83 379 50 37
Informatyk -83 379 50 34
Podedwórze, 21 lipca 2020 r.
GRUPY WSPARCIA ONLINE
Zapraszamy osoby zainteresowane do udziału w projekcie FUNDACJI ADRA - GRUPY WSPARCIA ONLINE "Równoważnia"
Spotkania grup wsparcia odbywać się będą online i wymagają jedynie komputera i dostępu do Internetu.
Udział w nich jest bezpłatny.
Aby dołączyć do Grup Wsparcia "Równoważnia" wystarczy wypełnić krótki formularz dostępny na stronie:
http://www.adra.pl/kryzys i poczekać na kontakt ze strony koordynatora projektu.
Szczegółowe informacje na temat inicjatywy znajdą Państwo w załączeniu.
Wydarzeniach organizowanych przez Urząd Marszałkowski
Lubelska Agencja Przedsiębiorczości
W związku z zaistniałą sytuacją ogłoszenia pandemii koronawirusa i spowodowanymi tym problemami finansowymi przedsiębiorców z terenu zarządzanych przez Państwa miejscowości, chcielibyśmy poinformować, że starając się jak najlepiej rozdysponować środki Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020, do dotychczasowej oferty
dla przedsiębiorców, którzy ucierpieli wskutek pandemii COVID-19, koncentrującej się na pożyczkach płynnościowych oraz dotacjach na utrzymanie miejsc pracy, dołączy dodatkowy instrument.